Damik, ale filmik akurat z innego tsi ! Dokładnie 1.2TSI!
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
-
-
Dosyć dobrze napisany artykul http://www.magazynauto.pl/porady/eks...jne,nId,709645VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSZamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSZamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Komentarz
-
-
Właśnie odebrałem moje 1.4 TSI z warsztatu - 4tys.zł
Wszystko na orginalnych częściach VW (na większości dalej Made in China), dodatkowo wszystkie uszczelki wałków, skoro były na wierzchu. Warsztat pierwszy raz robił TSI więc troszkę to potrwało, największym kłopotem okozało się przekonanie starownika silnika, że już ma dobrze zrobiony rozrząd - uparcie wracał do ustawień sprzed naprawy.
Różnica ogromna - cichutko, gładko.
Przy okazji zniknęło dziwne stukanie, które objawiało się przy silnym przyspieszaniu w okolicy 2tys. obrotów. ASO nie chciało się za to zabierać, gdy był na gwarancji (nie zawsze występowało), ja nie mogłem sobie pozwolić na dwa tygodnie bez samochodu. Wszyscy zgadzali się, że ten typ tak ma i to pewnie sprzęgło. Zniknęło po wymianie rozrządu.
Nie było tanio, ale mam nadzieję na dłuższy spokój.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75Zamieszczone przez RSZamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Mimo to nie jest to typowy terkot ( typu rozruch diesla ) - wiele samochodów startuje tak od nowości - czyli rozrząd już jako nówka był wadliwy ???
No nic, tak czy inaczej problem jest - pytanie kiedy dopadnie każdego z nas ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasDosyć dobrze napisany artykul http://www.magazynauto.pl/porady/eks...jne,nId,709645
jest super :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RSZamieszczone przez kris75Zamieszczone przez RSZamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Mimo to nie jest to typowy terkot ( typu rozruch diesla ) - wiele samochodów startuje tak od nowości - czyli rozrząd już jako nówka był wadliwy ???
No nic, tak czy inaczej problem jest - pytanie kiedy dopadnie każdego z nas ?
a na poprzedniej stronie masz mój post z tym filmem: http://www.youtube.com/watch?v=SbNWp...ature=youtu.be - zamieściłem go 2 lata temu na tym forum.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75Zamieszczone przez RSZamieszczone przez kris75Zamieszczone przez RSZamieszczone przez piocielU mnie to wygląda tak:
FILM
Mimo to nie jest to typowy terkot ( typu rozruch diesla ) - wiele samochodów startuje tak od nowości - czyli rozrząd już jako nówka był wadliwy ???
No nic, tak czy inaczej problem jest - pytanie kiedy dopadnie każdego z nas ?
a na poprzedniej stronie masz mój post z tym filmem: http://www.youtube.com/watch?v=SbNWp...ature=youtu.be - zamieściłem go 2 lata temu na tym forum.
Dziekuję za przypomnienie filmiku
Jednak są to dwa różne rozruchy:
Twój jest z tzw dopalaniem katalizatora( podwyższone obroty silnika ) , zaś u " piociel-a" to normalny rozruch
Wg mnie oba są prawidłowe - ja tak mam od nowości w obu przypadkach
Zresztą każdy silnik , gdy nie jest wypełniony olejem startuje inaczej ( patrz głośniej ) - wynika to z krótkiej pracy na " sucho" Znawcy twierdzą że gdyby nie gasić silnika i pracowałby non-stop to kazdy motor przejechałby 1 mln km ( najgosze są odpały zimą , gdy olej jest gęsty )
Komentarz
-
-
dla mnie 5W30 i jest super :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
witam, właśnei dostałem informację że po 50% upuście ze strony skody na sam wariator (bez robocizny) wyjdzie jakieś 1300zł, trochę dużo ale wymeinię i zobaczę czy to coś da, dam znać jak będzie po wszystkim, pozdr.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
-
Jestem po wymianie...
03C 109 158 A - ŁAŃCUCH ROZRZĄDU
03C 109 507 AH - NAPINACZ ŁAŃCUCHA
03C 109 088 E - NASTAWNIK WAŁKA ROZRZĄDU
03C 109 287 G - USZCZELKA
038 103 085 E - USZCZELNIACZ 35*48*10
chwilowo, pokryłem częściowo koszty, żeby odebrać samochód z serwisu, ale będę się domagał zwrotu całości. Usterkę zgłaszałem jak samochód był jeszcze na gwarancji, ale wtedy ASO powiedziało, że u nich problem nie wystąpił i nie wymienią. Od tego czasu minęło jakieś 13.000 km - obecnie samochód ma 35 tyś z małym haczykiem
Jestem po rozmowach z prawnikiem i zgodnie z paragrafem 471 k.c z nawiązaniem do par 361 k.c. powinni pokryć wszystkie koszty. Samochód stał w serwisie 3 tygodnie !, choć jak oddawałem to mi powiedzieli że w 3-4 dni się uwiną.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekJestem po wymianie...
03C 109 158 A - ŁAŃCUCH ROZRZĄDU
03C 109 507 AH - NAPINACZ ŁAŃCUCHA
03C 109 088 E - NASTAWNIK WAŁKA ROZRZĄDU
03C 109 287 G - USZCZELKA
038 103 085 E - USZCZELNIACZ 35*48*10
chwilowo, pokryłem częściowo koszty, żeby odebrać samochód z serwisu, ale będę się domagał zwrotu całości. Usterkę zgłaszałem jak samochód był jeszcze na gwarancji, ale wtedy ASO powiedziało, że u nich problem nie wystąpił i nie wymienią. Od tego czasu minęło jakieś 13.000 km - obecnie samochód ma 35 tyś z małym haczykiem
Jestem po rozmowach z prawnikiem i zgodnie z paragrafem 471 k.c z nawiązaniem do par 361 k.c. powinni pokryć wszystkie koszty. Samochód stał w serwisie 3 tygodnie !, choć jak oddawałem to mi powiedzieli że w 3-4 dni się uwiną.
ile wpłaciles zaliczki ? Jakie spostrzezenia po wymianie, u mnie jak odpalilem to bylem w szoku jak cicho i plynnie pracuje silnik
Komentarz
-
-
To nie zaliczka, zapłaciłem rachunek, jaki mi zaproponowali, bo nie mogłem już dłużej czekać i wozić się z nimi. Dostałem do zapłaty 20% części i 60% robocizny. Ale w/g mnie nie powinienem nic zapłacić więc wystąpię o zwrot tej kwoty.
Po uruchomieniu, oczywiście terkotania nie było, ale standardowo przez 10-20 sek wyższe obroty a później standardowo cicho. Innymi słowy jak an razie jest OK. Zobaczymy jak będzie dalej.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekSamochód stał w serwisie 3 tygodnie !, choć jak oddawałem to mi powiedzieli że w 3-4 dni się uwiną.
a zastępczego nie dostałeś :?:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez Jac_ekSamochód stał w serwisie 3 tygodnie !, choć jak oddawałem to mi powiedzieli że w 3-4 dni się uwiną.
a zastępczego nie dostałeś :?:- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
A tak odpala nowe 1.4 140KM http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GBFAz_fxPAM
Ktos wie skad ta "kosiarka" na poczatku?VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz